töja ut xD

Oj oj oj  :P
Jahap nu är jag hemma från genrepet det gick väl typ bra men fan höll på åh pissa ner mig så nervös var jag när jag skulle sjunga :/ men men nu har jag jonathan som ska hjälpa mig, TACK du räddar mig från att skämma ut mig helt :$

Har precis storstädat i mitt rum..
-dammat hyllor
-dammsugit
-soppat undan alla kläder
Nu blir det till att ladda hela dan och sova tiiidigt :D
Ska få öppna mig present,, system kameran idag ikväll huur bra som helst !

Nu är jag så snäll att jag offrar mina fötter och töjer ut mammas skor hon ska ha i morgon . Dom är lite små därför bad hon mig töja ut dom xD haha det gör lite ont :P Nu blir det ut i värmen pöss !

yehah !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback