egen fotostudio

Bonjour !

Eller kan man ju säga goddag ! Jag pluggar franska här framför datorn, så pausade lite och bloggar ett inlägg tänkte jag. Lyssnar på musik samtidigt haha får la se om jag lär mig något om franska. Har prov på torsdag. Om jag SKA fixa ett mvg igen ! ;dd 

Idag har jag varit på olika gymnasium. Kungsmad och Jb. Jag vet att jag ska gå media [ska lätt bli en fotograf hiiihi]  men vet inte vilken skola. Kungsmad, där känner jag mig mer "hemma" men på jb får man en laptop. Shieet har ingen aning. Måste gymnasierna alltid ha massa lockande grejer ;(( Men men jag får ta mig en funderare någon annan dag det har jag inte ork med nu.  

I min fantasi vill jag bli en fotograf. Jag vill ha en egen fotostudio och fota folk till bal, bröllop och sånt fint. Hah hoppas kan man ju (y)
 

Vad bra att du vet vad du vill bli!

2010-11-29 kl 17:04:05

sneeeeelt av dej ! :D

ska bara byta bild&färg tänkte jag ´:):)<3

2010-11-29 kl 17:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback