helgen är planerad (y)

Ett skott, ett mål för lakeeeeers !!! Gaah, hockeyn vart mega bra med sara och jess ! Och jag är nyklippt. Har raklugg nu (a) Ovanligt med kul. Har duschat och ätit stark mat nyss, tror jag brände bort mina smaklökar för jag kände inte smaken efter ett tag xD Tränade dom små barnen innan, dom lyssnade för en gång skull, sköönt !

Imorgon är det fredag !! Weeii ! Min helg är planerad och klar.
Stan med sara imorgon, ska köpa kängor nu så jag slipper frysa fötterna av mig och sen lite smått och gott. Kvällen blir bra !
På lördag så drar jah och sara på fest. Sover hos sara sen. Perfekt helg helt enkelt ! ;)

Imorgon ska jag ha kjol, guud så sött hahaha.xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback