JAG ska ge IGEN !

Lördag betyder sovmorgon för det första. Men för mig blev det ett fiasko !
Gubbe som sågar i träd eller va f*n det va som lät precis utan för fönstret !
Blir man inte förbannad ellllllleeeeeeeeeer !!!!! :@
Hmm.. ska hämnas på han ! Tror jag vet vem de va = pappa xD
Mohahahahah VAD JAG SKA GE IGEN ! :D


Meeen men det är lördag vilket betyder att jag har en chans till att få sova = imorgon !
Idag ska jag och sara dra till frida och hjälpa hennes lillasyster med hennes fest. 
Hihih det är någon tuff spökfest, jag lär bli räddare än vad dem blir :$ 

Men först ska jag nu plugga lite hem&konsumentkunskap. Yeyy !
Men men jag kan nästan allt så det är lugna kamelpuckar :)

Jag och sara :)

Frida, räven & jag  på k-o 2009

Sara, frida & jag på k-o 2010


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback