London in my heart !

OOOOOMMM jag har haft en helt underbar weekend !
London, shit vad ska man säga... Awsume !,  
Massa god mat, massa trevliga cypare, massa fina byggnader och så har jag massa tuffa bilder :p
Kommer nog lägga ut lite pö om pö. har 218 bilder exakt så orkar inte lägga ut alla.
Jag köpte med mig ett par strumpbyxor och en het väska. Vi träffade också två par som vi kände. Josefin&Jesper. Eva&Leif. Trevliiiigt :)

Men här får ni lite bilder från madame tussaou eller hur det stavas. För er som inte vet, kändisar som är gjorda av vax. Vi vart där i torsdags och hade tur som bara den för det vart ingen kö alls bara enstaka människor. Fett !


SNyyyyyygggnGGG


FETT LIKT HENNE :O (angelina)

Snyggingen ,  synd att folk förändras :(

Jim :DDDD

Min framtida man, hoppas han stannar så snygg :d

Detta får bli min framtida man i himmlen !!!

Rehab låten♥

Ams kom direkt upp i hjärnan när jag såg Hittler tha röv ! ;))

Och så en avslutnings bild på kändisen mig då va ;))
Har ändrat frisyren lite, gjort mittbena. Ska till frissan och fixa den bättre snart ;d

Kommer med mera bilder på London senare nu måste jag äta frukost/lunch. Kram !


okej roligt! :D nej jag vet inte, ska ha tjejkväll tror jag :P

2010-11-06 kl 12:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback