Två femenina personer i ett kök = GÅR INTE !

Två femenina personer i ett kök = GÅR INTE !
Två breda rumpor (jah & mamma) hahaha njaa går inte riktigt så bra.
Lagar mat tills imorgon ist så lagar mamma tills ikväll.
Ikväll blir det påteköttgryta och pasta.
Imorgon till en gymnastiktävling(berättar sen) blir det pastasallad som alltid :D

Gymnastiktävlingen
Jo imorgon är det trampett tävligt. Jag gymnastiserar ju inte längre( :/ ) men tränar ju dom små flickorna. Jag ska bara vara fotograf för jag har nämligen gått över och tränar en äldre grupp och dom ska inte tävla i denna tävligen så jag behövs inte just där. Men syster som fortfarande har den gruppen ville att jag skulle följa med och såklart vill jag det. Vill ju se hur duktiga dom ääääär :D Har sett när dom övat som det vart världstävling dom duktiga tjejerna !

Här kommer några söta bilder på mig och katterna.







tjockis ! :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback