SÖNDAG 21 AUGUSTI

Söndag idag, nervös? njaa inte ännu i alla fall. Imorgon börjar första dagen på gymnasiet, käns mest konstigt att inte gå på skolan som man gått i sen sandlådan. Nej utan nu blir det stan varje dag. Ny skola, nytt folk börja om lixom. Jobbigast av allt är de där 50 minutrarna varje morgon och varje eftermiddag på bussen dit & hem.

Men allt det där börjar imorgon. Ska först njuta av sista dagen på sommarlovet!  Är bjuden till Jansson i eftermiddag och innan det blir den en jogging runda. Sen ikväll, börja ta fram kläder varje kväll gud vad jag inte har saknat det. Försöka somna innan 12 så vore jag glad men det går väl inte så mycket tankar som kommer snurra runt.

Har förresten sovit hos hanna igår tills idag med frida också. Hade beck-maraton såg 4 filmer tror jag även om vi mest snackade men i alla fall. Riktigt fin kväll! :) 
Fett gles bloggning btw men har absolut noll ork för det och "hinner" inte heller även om vissa timmar av dagen kan bestå av degning framför tv eller något. Kanske blir mer nu när jag börjar skolan för då har jag nog något att skriva om.. fast det är ju inte så intressant det heller. Men lite inlägg då och då lär väl dyka upp ska göra mitt bästa. Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback