vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer.

Godkväll,
Har verkligen degat heeela dagen. Film film & film. Har sett Macken, How to loose a guy in ten days & Bad teacher. Nu ska jag se Beauty shop. Yey film maraton ensam. Men får rycka upp mig imorgon. För imorgon drar jag till Winis rätt tidigt. Vi ska ut och springa en runda (kommer dö med min förkylning!!). Sen på eftermiddagen drar vi oss till Sandra och har en fin grillkväll med vännerna. Bada i hennes pool, grilla, se film & umgås med mina fina vänner, kalasbra! Stannar där över natten blir roligt att hitta på något med alla samlade tillsammans igen, det var ett tag sen!  Heejdå, hörs imorgon ! c(:

sv; nej du får gärna köpa det :) de som har mailat har bott ganska långt bort och vill att man ska skicka det osv.

2011-08-10 kl 22:27:15

sv; ahvisst, jobbar bara i några timmar :)

2011-08-11 kl 12:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback