Andra advent 4 december

Godkväll !
Sitter med filt runt fötterna och försöker värma dem. Kom hem för en stund sen från julskyltningen som det istället heter (jag skrev marknad innan).. I alla fall så var det riktigt kyligt om händer och fötter men det var mysigt och fin stämnign tycker jag. Det snöade också, blötsnö/regnsnö... kalla de vad ni vill men jag kallar det snö och det satte sig lite i marken men de smälter nog bort inom kort tyvär. Det gjorde i alla fall stämningen ännu bättre!
Igår så kom Johannes, vi gjorde lite mat och såg på tv och ha de en fin kväll helt enkelt. Idag så har vi också stannat inne för det mesta. Jag var ute och sprang en runda medans hösäcken låg kvar i sängen och såg på film. Spelade lite fia med knuff och sen åkte vi till julskyltningen. Nu är det söndag kväll och jag tänkte ta och slå in lite julklappar som inte är inslagna och sen bara invänta kvällens Beck! Ha en fin andra advent!





3 bilder från kvällen

SV; svarar på lite kommentarer :)

gjort idag?

2011-12-04 kl 18:52:27

SV; svarar på lite kommentarer :)

gjort idag?

2011-12-04 kl 18:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback