Jag vill kunna ge dig mer kärlek än möjligt, för att du är värd det.

Tjenare !
Idag har jag och Johannes 11 månader tillsammans. Snart ett helt år, otroligt men helt fantastiskt! Dagen idag har varit riktigt slapp. Engelska på morgonen och lång håla till klockan 1 och därefter "föreläsning" tror jag att man kan kalla det, i ungefär 2 timmar. Det kom en tjej och snackade om skrivning och hembyggden. Vi fick lite uppgifter att skriva och så. Fick också sluta en timme tidigare vilket var riktigt gött. Nu tänkte jag lägga mig i ett varmt bad och tina upp mina fötter som frös sig stela under hemresan. Ha de gott !:)


SV; verkligen inte ett dugg avis! ;)

haha näe, men snön kmr väl när den kmr :)

2011-12-08 kl 21:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback