Mina favoriter!

Dagen har bestått av ett besök hos Frida och ett hos Johannes.
Jag kan bara säga att jag älskar min bästa vän frida och jag älskar min pojkvän johannes. Ni är guld värda!
Fina julklappar och en helt galet bra dag. PUSS på er ni gör allt så mycket bättre och lättare! <3

ingen frida utan tildan !

jag mår så jädrans bra med dej vid min sida och de känns skönt att ha de super fina halsbandet runt min hals dag ut & dag in nu !

mega mycket kärlek på dej !<3

2011-12-22 kl 21:04:00

2011-12-22 kl 21:48:36

haha ojj klickade lite fel ^^



tack själv älskling! allt tack vare dig att jag är så glad och fäst vid dig för du är lika underbar mot mig ! Jag älskar dig hjärtat! <3

2011-12-22 kl 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback