A day to remember !

OJ vilken härlig dag !
Vaknade halv sex med frida som lagt sig på golvet för att jag tagit för mycket plats i sängen:$  Åkte minibuss med de fina tjejerna som jag spenderade resten av dagen med. Sol i backen med skidorna på åkte vi i kanske 7 timmar med lite fika pauser. På vägen hem blev det mcdonkan som sandra tjatat om sin mcflurry eller vad det heter ;)   Tack så mycket för denna fina dag tjejer, en dag att minnas !

Trött som ett as har jag duschat och tänkte ha en tvkväll med mammi & doggie, vi börjar med Mästerkock som börjar... NU !!  Har bilder och filmer från idag men jag hittar inte mobilsladden så det får bli när jag funnit den !

p.s jag och sickan klarade att raila idag värsta trixet ju! , en stor applåd till oss. Särskillt jessica som inte äns brukar stå på skidor :D

wihuuuu! duktiga tjejer :D

Puss! ♥

2011-02-23 kl 20:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback