veckan är fullbokad...

Det blev en toppen kväll igår ! Vi åt kasslergratäng, spelade spel och tittade på melodifestivalen. Mamma sms och vart helt crazy över att the playtones gick till globen, hon tvingar mig att fixa deras låt till ringsignal men det går ju inte lyssna på låten ännu haha. Iaf så gick vi i sängs rätt tidigt alla trötta. Idag åt vi ba lite frukost och tittade på slalomskidor på tv. Nu har vi precis kommit hem. Jag tänkte ta en sväng med skidorna för att fördriva tiden lite. Idag händer absolut ingenting .. 
Men i veckan händer de massor:

Måndag: Sova med Johannes om han repat sig efter vurpan vill säga xD
Tisdag: Sova hos fridaJ.
Onsdag: Jag och fridan plus några vänner till åker med fritidsgården till Hestra och röjjer backarna där! På kvällen kanske de blir filmkväll med lanpojkarna men kanske inte orkar höhö. Drar sara dit gör jag med det..
Torsdag: Bowla med familjen, mormor och kusin Teodor!
Fredag: knalla på staden med Frida, köpa present och ha de allmänt trevligt!
Lördag: Ha Beck maraton med Hannis.

Så där lyder veckan, så det kan behövas en ensam tid ikväll. Tänkte kleta in mig med ansiktskräm och se lite filmer och mysa med mammi oh pappi ((:

goddag <3

2011-02-20 kl 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback