skrivit för mkt för en passande rubrik

Hej svejs !


Idag är det allt onsdag, skönt bara torsdag fredag kvar !
Har varit en sju helsikes seg dag. Men har överlevt den också :)  Hade lite skrattanfall med winis idag på biologin, ett nytt sett hur man petar i näsan, (oseriöst som bara den!)

Ah iaf. Jag har gjort allt nu efter skolan som jag inte borde, eller okej inte allt.. har tränat en timme, yeyy duktig cheyy (rimmade) (A) öh sen har jag ätit kvällsmat eller okej de gjorde jag vid fem tiden men det är min kvällsmat. Gjorde chokladbollar som jag bestämde att jag inte skulle göra igentligen så därav tränade jag haha töönt jag är..  Jag som borde suttit och stenpluggat inför bildprovet som jag har imorgon. Men de tar jag nu ist.

Gjorde en jätte weird grej idag. eller den vart typ normal i början.
De vart en hmm vad heter det när man kryssar i svar i ett .. formulär heter de så?
eller är det typ äsh ..
Iaf de vart frågor om skolan fritiden och bla bla.
En fråga va,  har du blivit facerepad ?  eller hur de nu stavas.. hur så lixom ?!
Ah sen va det ba, om du hade haft en gäst hemma hos dig som inte är därifrån du bor vad hade du visat ? vad har de med den som gjorde frågorna att göra ? haha man blir överraskad var dag ;) !

Längsta inlägget jag gjort detta år typ xd
Men de vart en händelserik dag..
den vart så seg så de hann hända så många grejer för mig, så kan de nog va:) ?

HEJDÅ säger jag. nu MÅSTE jag plugga !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback