FLYGER IVÄG SOM ETT PAPPERSFLYGPLAN

Goddaaaag !
Happyface här asså,  nu vart sista dagen jobbad  huuur skönt ??. Gött med pengar också hihi.
Fredag idag med med det kommer det ju vara nu i 6 veckor eftersom jag får mitt sommarlov nu!
Johannes kommer om en stund, vi ska laga mat och ha det trevligt´(vi har varit tillsammans i 6 månader, ett halvt år gossh tiden rinner iväg(a)), ska ut och springa en runda igen har han lovat, hoppas inte att han glömmer sina joggingskor då blir jag.. sur! Kanske tvingar på han min systers skor igen som är 2 storlekar försmå (mohaha). Nåt får jag hitta på för ut och röra på oss ska vi, det behöver jag.

Imorgon bitti drar jag tidigt till stan och hoppar på en buss som går till sommarstugan. Träffa mamma som var en vecka sedan, kusinerna som var några månader sen och deras föräldrar (morbror+fru) aa what ever.
Ha en suverän helg, hörs på söndag för något internet kommer jag inte ha tillgång till och mobilblogg går inte, mobil paj you know...
HEEYDÅ ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback