FRIDA WINQVIST

GOODBYE MY LOVER...

Imorgon är det din stora dag, dagen du åker till andra sidan jordklotet vid namn Australien... Det suger åsnebajs att du ska åka iväg en hel månad. Tanken att ringa och avboka din resa (även om det inte går) har slagit mig men det skulle jag aldrig göra för jäklar vilken chans du har! Jag kan inget annat än att säga att jag är riktigt riktigt riktigt avundsjuk på dig kvinna! Tänk alla c00la djur och all fin natur du ska få uppleva, prata engelska så det sjunger om att! Jag önskar dig av hela mitt hjärta att du får en riktigt fin månad där borta!
Ta massvis med kort, skicka gärna ett vykort med, sicka krav jag ställer men det är för att man lixom inte brukar åka dit så ofta...!  Tänk om jag kommer sakna ihjäl mig.. besatt av en person ? , svar JA ! Det är lite jobbigt att nu när jag väl inte kommer jobba mer så åker du iväg så vi korsade varandra där men det gör det ju ännu roligar att träffa dig när du kommer hem!
Jag kommer att börja redan nu, det är bara 31 dagar kvar tills du kommer hem! Kommer räkna ner varje dag, på min födelsedag kommer du äntligen hem! Jag lär nog aldrig ha längtat så mycket till min födelsedag(a).
Tänk jättemycket på mig när du är där är du snäll :') hihi frida frida frida, jag kommer sakna dig så otroligt mycket att det inte går beskriva med ord! Får jag hitta på ett nytt ord för den stora saknaden ? i så fall :  shfkaejgleia, det betyder mer än ord som man kan beskriva saknad! Skulle jag väga 5 kilo hade jag lätt hoppat ner i din väska nu men tyvär så gör jag ej det.. jag hinner nog inte banta tills imorgon meeen hoppas att du klarar dig utan mig ett tag. Jag står vid tågstationen och väntar på dig mitt hjärta!
Jag älskar dig shfkaejgleia mycket, tuuuusen tonnnnnn kärlek till dig, lika mycket pussar & kramar !
Ha en fantastisk tid i Australien, FRIDA ♥ TILDA

P.s glöm inte att klämma ner en kängru i väskan hem till mig!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback