MIN.MOBIL.ÄR.TRASIG

Hellu hellu ! 
Nu är denna jobbdag över, nu är det bara imorgon med!
Idag blev jag ledsen. Min mobil gick sönder... hur har jag ingen aning om. Skulle bara kolla klockan och då var den avstängd. Jag satte på den och då var skärmen väldigt konstig, mörk så man knappt såg något och olika färger. Jag har inte tappat den i marken på länge det är jag säker på.. Men jag har en mobil som jag lånar av en där jag laddar mitt vanliga mobilbatteri (för att det inte går att ladda i min rediga) Så hoppas att det är okej att jag använder den helt.. Som tur är så fyller jag år väldigt snart, 3-4 veckor kvar, kanske kan få min födelsedags present lite tidigare (en ny mobil). 

Nu ska jag i alla fall baka en kladdkaka och plocka lite jordgubbar från landen som jag ska ha med mig imorgon och bjuda på så där en tack-kaka för att jag fått jobba där :')
Sen drar jag ut och cyklar en runda seeen är det kväll och då ska jag sova. Nu vet ni som läste,  Ha de gutt !

En bild från skolavslutnigen

nyfiken på fler plagg eller prylar?

kika då in på bloppisen!

www.stuffstuff.blogg.se

du kommer inte ångra dig! ;D

kram kram

2011-07-07 kl 17:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback