SÖNDAG 24/7

Svensk sommar när man kommer hem.. inte såå roligt men rätt skönt att mysa in sig i täcket & titta på Kalle& chokladfabriken när man stekt ute i solen en vecka, pretty nice!
Snart är Juli månad också över, vet inte om det bara är jag eller går tiden läskigt fort? sommaren är ju snart över :0. Tur att det nästan är en månad fullspeckad med grejer kvar sen börjar första dagen på gymnasiet, 22 Augusti, spännande, jobbigt, roligt, helt okey.
Ikväll kommer min efterlängtade pojk hem till mig annars händer inget speciellt idag. Resväskan står full och orörd i rummet så ska nog ta tag i den och slänga allt i tvätten, lättast så höhö.
Ha en fin söndag, Kram !


sv: Visst är det :)!

2011-07-24 kl 14:44:19

fin bid :D

2011-07-24 kl 14:54:23

Hjälp mig bestämma mig, ska jag klippa mig kort eller inte? ;p

2011-07-24 kl 15:32:11

inget att acka för :D hoppas du har haft en bra dag

2011-07-24 kl 16:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback