BABBEL...

Hej igen ,
Jogginrundan gick bra till skillnad från de senaste dagarna så fick jag inte någon "kniv i hjärta" känsla eller något annat onödigt. Och konditionen blir bättre känns det som så denna rundan fick mig på bra humör !
Imorgon är det redan torsdag, nationella i matte annars inget i skolan. Efter skolan blir det gymnastikträning och mitt i den så drar jag till fotbollsträningen, de krockar imorgon.

Har precis skrivit en köplista för fredag. Jag och pojken ska laga mat och baka philadelphia tårta på fredag. Haha han lagar jag tittar på, det brukar sluta så :$ Men jag ska hjälpa till att baka tårta iaf (a). Så inköpningslistan är klar. Sen har jag sett på reklam att Twilight (1:an) är på fredag kl 9. Fett nice om det är så den var så länge sen jag såg! Har fortfarande inte sett trean ännu.. måste göra de. Jaja nu skriver jag mest babbel.
Ha en fin onsdagskväll tja !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback