DO I DARE ?

Hallå,
Onsdag, sög ! Haha hur trött som helst men det gick bra ändå!
Har lagat pannkakor till mig själv, tycker det var väldigt snällt av mig, och gott såklart !
Jisses vad kallt det är ute förresten,  när man går ut från typ byggnad eller bil så får man värsta chocken.. inte kul alls de vart ju nyss sommar ?
Skulle sprungit idag men klen som jag är så gick jag bara ist. Känner av så kallad håll men jag skulle hellre kalla det för en kniv i hjärtat. Happ annars så vet jag inte vad som händer idag. Plugg men inget annat. Gud vad tråkigt.. kanske ska springa i alla fall för att fördriva tiden? Då blir visserligen en viss sur på mig :$ Kan ge en hundblick så blir det nog inga problem eller vad säger DU ? (a)

Ska ladda ner lite musik för att maten ska hinna smälta ner sen drar jag fan ut och springer.
Hörs senare, ha de fett nice !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback