EFTER REGN KOMMER SOLSKEN

Detta ordspråk stämmde bra idag. När jag kom hem så ösregnade det. Åt en mannafrutti(L) och sen mest latade mig. Det slutade regna och solen började skina. Passade på att springa en runda. Tanken var att springa intervall i skogen där inte regnet når mig men eftersom det var uppehåll så blev det en runda. Har mest spenderat tiden vid pianot nu. Frida&Frida frågade om jag kunde lära mig What are words (låten som jag la upp innan) på piano. Så jag har suttit och klinkat mig fram. Är igenom den ska bara lära mig den hehe. Underbar låt verkligen. Ska trycka i mig lite fysik så har jag de gjort för nu i veckan är de mycket planerat så lär inte hinna så många timmars plugg då.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback