EVERY BODY JUMP, JUMP, JUUUMP!

Tjolahopp !
Nu har vi ifrån våran musikal som ska dansa, dansat! Har gjort klart alla danser, planerat kläder o.s.v känns väldigt skönt att ha de gjort, nu gäller det bara att öva in dem så de sitter som en smäck! Hade samtidigt väldigt roligt med tjejerna!

Har käkat pastasallad idag igen och ska sätta mig med plugg, har prov, läxor räknade på det innan tror det blev 5 vanliga prov och än så länge 2 läxor + nationellaprov. Suuuuckk ! Känner mig helt plötsligt stressad igen! Lika bra att sätta igång. Ska skriva en svenska bokredovisning och sen skriva skillnaden mellan bok & filmen. Broarna i Madison country ska jag skriva om.
Heeydå

Haha , tack ! (:

estet-media på john bauer blir det nog ;)

2011-05-03 kl 19:25:03

inte längre för jag har fått dom ;)

2011-05-04 kl 08:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback