Gotland, minne för livet!

Klassresan på Gotland = Minne för livet.
Världens bästa klass, som en stor familj. Stekande väder & massvis med roligheter, jag är hur nöjd som helst!
Hemkommen precis, ska ta och packa upp så jag slipper allt imorgon. Sen bums ner i säng för gud vad jag är trött efter resan. Imorgon är det en skoldag som innebär att bara vara där för det låter på parallel klasserna att det är soft så inget med det. Sen ledig torsdag-måndag. Hitta på massa kul som systers bal, bautafest & fira minSara som fyller 16 år! Jaja det lär jag ju skriva om, godnatt !

p.s  bilderna kommer kanske imorgon annars torsdag. 600 bilder är inget jag vill hålla på med nu. Tur att jag glömde extra minnet hemma annars hade det varit minst 1000 bilder :0.

katedrals studentbal :)

2011-05-31 kl 22:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback