I WISH I WERE A LITTLE CHILD AGAIN

Hej hej !
Dagen vart mycket fin, 3 h rast och vi tog mopparna till några klippor. Se på bilderna under. Fikade kladdkaka och fotade en massa knasbilder ! Fridaw kom till skolan efter ett tag med sin tandställning, fett nice enligt mig! Jag själv ska bestämma mig på onsdag om jag ska ha eller ej, INGEN ANING säger jag bara. Lite smått panik för det är snart onsdag..
Ska ta och springa en runda nu, se om höften är med mig idag igen den vart ju faktiskt det igår. Får hoppas på det bästa.  Har förresten hört och sett i tidningen att det blir 25 grader imorgon, SHORTS ! hehe gött fan! Men ikväll blir det mest plugg och sånt tråk. Där fick ni min dag. Önska mig lycka till med höften (A).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback