INTE UTAN MIN DOTTER

Godmorgon!
Ligger i sängen och väntar på att Sara ska vakna.. jag kunde inte sova.
Vi tittade på Inte utan min dotter igår. Men såg bara kanske en halvtimme sen somnade Sara haha.
Ser nog klart filmen nu när hon vaknar istället.

Lördag idag vad skönt. Lever man imorgon (jordensundergång i tankarna) så betyder de ju ännu en sovmorgon, soooft!
Idag så händer knappt någonting. Några gymnastikungar ska komma och hälsa på oss hade Linnea bestämt men jag är ju inte hemma.
Annars så ska jag springa en runda, ha ett maraton för mig själv (har inget att göra idag). Det blir ett twillightmaraton.
Fick alla 3 av Johannes sötis! Har inte sett 3:an ännu så de blir fett nice. Kanske leker kock och lagar maten idag med vem vet. Rätt sugen för då blir det alltid något jag gillar (A). Nu ska jag försöka få liv i ungen som sover. Tjofräs.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback