LIVE YOUR LIFE !

För en och en halv timme sedan så skulle jorden börja gå under. 18:00 skulle allt börja. Redan igår skulle Nya Zeeland gå under men icke sa nicke. Jag har en känsla av att domedagsprofeten,(som de kallar honom) som uttalade sig om detta fenomen, har fel. Jag förstår mig inte på hur han har mod till sätta i gång alla människor i världens tankar på detta sätt. Totaly wrong. Jag tycker att det borde vara straff på sådant. Han skrämde upp hela världen samt gjorde alla förmodligen ganska arga. I med att jorden fortfarande svävar runt i rymden så känner jag att jag kan leva lugnt tills nästa jordundergång, 21 december 2012 som det sägs sig vara.

Nu börjar det lukta grillat så jag hoppas att maten snarast är klar. Jag börjar bli hungrig. Sedan ska jag testa mig på att göra en milkshake, med blåbär & hallon.
Ha en fortsatt fin lördagskväll !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback