MYCKET INFORMATION PÅ EN GÅNG.

Hejjhej !
Denna dagen vart helt oplanerad från början. Men sen började vi planera tårtkalas med vår svenska lärare som vi hade förra året då vi gick i åttan. Vi bestämde att vi skulle ha det i år igen men hittade inte någon bra dag för många är borta p.g.a. studenter och sånt. Så vi bestämde att det blir redan imorgon. Snabba ryck, följde med Jansson hem och bakade samma tårta som sist för den vart väldigt omtyckt. Riktigt smaskig, de vart alla i och för sig. När vi väntade på bussen som jag skulle ta hem så körde fridaW förbi med sig moppe(hon skulle till sara och baka en tårta de också) så jag liftade med henne.
Nu tänkte jag dra upp till skogen och styrketräna lite, samt lite intervall för jag har ingen lust att springa en runda idag. Måste verkligen packa också, på lördag är sista dagen innan vi åker och då ska familjen och mormor fira morsdag lite tidigare, fika på något ställe någonstans haha.

Imorgon är det äntligen fredag vad skönt. Sover hos pojken min, sen blir det lång tid utan honom, klassresa och han drar iväg på lite semester.

Blev väldigt mycket information men har ingen tid efter träningen nu så ha de fint, lär inte höras imorgon så ha de fint imorgon med! Godnatt, puss&kram (A).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback