NOLL RESPEKT FÖR SOVANDE MÄNNISKOR

Vi pusslar ihop det tillsammas frida (L)


Godmorgon,
Det finns inte ord till att beskriva hur arg jag blir när pappa börjar dammsuga kl 09:00. Oafttbart din jävel! Haha nä jag kan inte vara sur på honom. Men i alla fall snacka om att inte ha respekt för sovande människor. Jag kunde i alla fall sova en timme till sen fick jag sprall i benen och gick upp. Har käkat frukost och tänkte ta och fota en stund, have some ideas. Söndag idag, gött. Ska ta och cykla en runda idag, en som är på 8 km. Har fotbollsträning ikväll ska dra dit och se hur det går med höften hoppas den är bättre.. men jag lär få en besvikelse för min idrottslärare sa att om det är en muskelsträckning tar det någon vecka för läkning minst. S-U-C-K.
Tur att det är fint väder! Har lagt in ännu mer musik på mp3 så jag är peppad för en cykel runda sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback