SHOW ME A SMILE THEN

Godkväll!
Är nyduschad efter en cykelrunda samma som sist. Gick rätt bra förutom att det regnade men det stod jag ut med. Fryser & skakar som ett asplöv, ska begrava mig under täcket och se filmer resten av denna fredag. Segt men skööönt. Är inte så påhittig just nu. Bättre att bli lite friskare tills imorgon. Har lite mer planer då än för idag. Ska till stan med familjen & Se melodifestivalen med FridaW om hon inte är sjukare vill säga :')







Snygga bilder. Trots att det är en Nikon. ;P

2011-05-13 kl 23:43:35

Ha ha ha. Nja, har inget emot dom men jag använder själv en Canon och någonstans har någon lärt mig att man måste snacka skit om den andra. Andoid vs Iphone. Saab vs Volvo. Canon vs Nikon. Ja du fattar. :)

2011-05-14 kl 18:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback