STOP FOR A MINUTE AND SMILE

Hej hej !
Hemma från Johannes pojken som jag sov hos igår tills idag. Idag kom familjen & mormor och hämtade mig, vi körde ut till Ör och fikade på lantcaféet som är där. Gammaldags och hur mysigt som helst, något jag rekomenderar! + god fika & dagens lucnh!
Har massvis med tårtkalasbilder och knasbilder från johannes när vi hade tråkigt, tog ca 50 egobilder på oss själva haha, mycket trevligt! Men alla dessa bilder har jag absolut ingen tid för nu. Ska ta mig en dusch har precis kommit hem från en joggingrunda. Sen blir det packning och vila inför imorgon. Imorgon drar jag på klassresa med min kära 9c, roligt ska det bli! Kommer hem på tisdag så inget bloggande för min del, kanske kommer det en mobilblogg, who knows? :)

Ha de superfint bye bye !

SV;

jajag läste detta att du också varit där !

det är fett jälla mys ! <3

2011-05-28 kl 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback