Think before you do something stupid.

Hejsanhejsan,
Nu är denna skoldag avslutad. Gjorde ju engelska nationella idag, läsförståelsen gick jättebra kändes det som. Hörförståelsen gick jättedåligt.. Hörde inte ett smack av va dem mumlade och när de bad en skriva svaren så kände jag mig som ett fett stort frågetecken. Så kan det gå.  Nu tänkte jag göra stuvade makaroner & något till det. De va så länge sen. Sen är det nästan dags att dra till mötet (vuxet nananana).

Imorgon är det redan onsdag. Har match på kvällen får se om halsen är med mig, spela ska jag i alla fall göra. Sötis köpte halstabletter till mig idag så jag borde klara det. Får ju inte bli sjuk till helgen då vi ska till ön, winqvist, sara & jag. Kuligt kuligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback