Jag kan om jag vill, jag vill om jag kan.

Heej !
FBK vann med 4-1 för den som missat detta. Jag såg allt live, woow! Haha rätt kul att stå bland deras trogna klack, gillar dialekten dem har där från Karlstad. Gött jöbbat pöjjjkar! Ungefär så. Däremot förstörde vakterna min kväll lite granna, jag fick inte ha med mig mitt godis in, ja menar jag kunde ju lika gärna slängt 50 lappen i en soptunna lixom. Men men vi köpte nytt godis på vägen hem hihi. Fast kanske inte borde gjort det ändå för resten av kvällen bestod av att vänta på att spyan skulle komma upp. Mådde illa hela kvällen.. mår illa idag med men fick strunta i det och trycka i mig mormors goda mat. Har varit där idag och firat henne och linnea.
Kom hem för någon timme sedan och snart ska vi ge linneas presenter hoppas hon blir glad hihi. Nu ska jag ut och springa trotts illamåendet för jag är seriöst proppfull med mat känns det som :s

Imorgon är det en ny vecka och det är sista innan höstlovet!!! skönt med en veckas lov. Ha de fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback