Sunday 15th

Godkväll !
Söndagen lider mot sitt slut men än är den inte slut. Det är mästarnas mästare nu och sen big brother. Från i fredags till fredagen som kommer så ska tydligen tvboxen bjuda på många kanaler som 3, 5, 7-31 och ännu fler som tv4film .. i alla fall så har jag inte de kanalerna i vanliga fall så jag tänkte passa på att kolla big brother nu när jag kan!
Igår kom Johannes hit, vi lagade tacos och åt godis hela kvällen lång samtidigt som vi såg på tv, fin kväll! och idag har vi inte gjort så himla mycket mer än att jag har sprungit en runda när latmasken vilade i sängen. Nu ikväll var vi och kollade när hans lag spelade fotboll, träffade frida med! En fin söndag helt enkelt!
Imorgon är det en ny vecka och jag hoppas den går lika fort som denna gick till helgen kom hihi:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback