Det är en vacker dag, vi rullar fram maximalt.

Måndagen är redan över!
Dagen har bestått av en nypa trötthet minst sagt.
Något som är lite sådär pinsamt är när man sitter på bussen (det hände mig både till skolan och hem). Sitter och tänker helt enkelt och känner hur ögonenlocken faller ner, tar upp dem igen men de faller lika fort ner och sådär håller det på i några få minuter tills man vaknar till (med en sån vakna-till-ryck som känns väldigt synlig) och inser att man somnat i en kvart.
Men om man bortser från det så har dagen i sig varit bra. Har gjort klart min affisch till Alla hjärtans dag. Solen har skinit idag med! Var ute och gick en runda med hunden när jag kom hem och passade på att ta fram kameran. Ikväll ska jag se på familjen annorlunda och njuta av lugnet som är i huset medan man ser på deras stress hihi.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback