Det som händer nu, det känns som magi

Heej !
Dagen idag har inte varit så speciellt händelserik så jag berättar istället om ikväll. Jag och Julia har känt varandra sedan innan vi började gymnasiet och det är för att vi gått på gymnastik tillsammas. Våran grupp slutade när vi gick i sjuan för vi var för få gymnaster. Nu idag så bestämde vi oss för att ta och värma upp våra gymnastiska ben och började träna med den äldsta gruppen som fortfarande finns kvar i lilla samhället. Det är något/några år yngre men det gör absolut ingenting, vi har ju inte tränat på ett tag. Det var riiiktigt skönt att träna ikväll. Allt sitter kvar, otroligt nog, på oss båda hihi. Så det kommer vi fortsätta med!
En härlig sak till är att det är studiedag imorgon. SOVA UT. Mina planer för imorgon är att springa en runda och fotografera. Ha en fin onsdagskväll ! :)

Jag & Julia i höstas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback