Söndag den 15 Januari

Hejsan hejsan !
Denna helgen har varit såå bra!
I fredags så var jag på grand lite och hittade lite kläder och efter det drog jag hem till Amandasötis! Mitt hår blev brunt helt plötsligt. Jag har länge tänkt på det men inte gjort det bara. Nu hjälpte hon mig och färgade mitt hår, tack! Film och gottis sen på kvällen. Igår så var jag hemma en sväng, fotade och städade bort julen. På kvällen vankades det hockey med Johannes, färgestad - Lakers. Lakers vann, inga glada miner från johannes och dessutom vart färgestadsklacken helt vild och hatkänslorna var starka från allihopa.. galet läskigt! Vi köpte godis så försvann de sura minerna. Idag har vi gått en runda med en av hans hundar och lagat mat. Nu har jag kommit hem och har nyss käkat vofflor, tusen år sedan, det var gott!  Nu ska jag fixa med headern.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback