Justin Biebeeeeeeer <3333

Ah hej !
Gårdagen var jättekalasbra med fridan, fika & bio (The dictator). Sen drog vi hem till henne och tittade på Justin Biebers film Never say never, his my God! Blev helt till mig av honom. Har alltid gillat hans låtar men nu älskar jag dem.. Så nu har han ett till galet fan! Bara älskar hans röst som är helt unbelievable.♥ Förmodligen blir jag stämplad som en tönt nu men nej han är bäst.
Kom hem för en stund sedan, gjorde mig en jordgubbssmoothie och ser nu på big brother. Hörs !
(det går inte att lägga upp bilder idag igen..)

man är INTE tönt för att man gillar Justin Bieber hörru!:D

2012-05-19 kl 14:50:49

Men Matilda då!! :o



Skoja bara, jag lyssnar också på "tönt-musik" (konstigt nog klassas allt som tonåringar (tonårstjejer) lyssnar på som töntigt/dåligt/osv.)

2012-05-19 kl 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback