Måndag den tredje september

Heej !
Slutade klockan tolv idag efter att ha haft IVÄ och naturkunskap. Pappa kom in till stan och vi körde vidare till en cykelverkstad för att köpa en begagnad cykel som jag kan ha så jag kan cykla till gymmet och så. Men där fanns mest små cyklar kvar så vi ska till ett annat ställe ikväll.
Mår pyton nu, började redan igår men har mer ont i halsen idag och förkyld och har en känsla av feber i kroppen, svettas...fryser och så håller det på så.

krya på dig Tildan! Du har möjligtvis inte lust att göra en design till mig? Eller du kanske inte gör dina själv? skulle bli suuuuperglad isåfall.. men du behöver ju inte.. hehe<3

2012-09-03 kl 20:40:23

krya på dig Tildan! Du har möjligtvis inte lust att göra en design till mig? Eller du kanske inte gör dina själv? skulle bli suuuuperglad isåfall.. men du behöver ju inte.. hehe<3

Svar: Jag är inte alls bra på att göra designers, gör bara om dem lite grann :ptack Becca det ska jag ! :) <3
Matilda Gustafsson

2012-09-03 kl 20:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback