♥♥♥

Nu är jag arton år. 
Min födelsedag igår var alldeles underbar! 
Jobbade först 8-14 sen åkte jag hem så bjöds det på tårta som min älskade Simon gjort. Fick ett armband (Tomas Saabo) med berlocker och middag med bio av mitt hjärta och fixa naglarna av syrran och hennes pojk. Sen blev de stan med fina vänner, Simon, Frida, Frida, Sandra, Martin & Thim. Middag på fyra krogar och så åkte vi hem till Frida och gjorde marängswisch. Öppnade Fridas present, digital foto ram, åhhh så himla bra! den blir perfekt på mitt skrivbord! Samt blommor & choklad av frida och sandra. Sen roadtrip hem med Thim som chafför och somnade med hjärtat jämte mig.
Som sagt, alldeles alldeles underbar födelsedag! 
Här kommer lite bilder från gårdagen, martin kom tyvärr inte med på bild men här har vi de, 
 


 




♥♥♥

De blev ju bra bilder med lincen du fick! :)

Svar: Visst blev det de vettu;)
Matilda Gustafsson

2013-08-19 kl 11:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback