Dagen före dopparedagen.

Tänk att det är julafton imorgon! Har dock inga "julkänslor" riktigt men jag tror det beror på snön en del. Galet med grön jul ju! Ja ja, maten smakar nog lika gott ändå hihi. Min jul ser lite annorlunda ut för min del mot vad den brukar göra. Ska först jobba 8-13 imorgon (har aldrig jobbat julafton innan hehe) sen blir det mat och skoj hela resten av dagen med släkten! Juldagen ska jag med jobba 9-15. Sen har jag lite lov! På annandag jul ska jag och några busiga tjejer till Grace där vi bokat drinkbord. Partyyy! 

Men ikväll blir det uppesittarkväll med bingolotto som vanligt...har dock ingen lott men kan ju va kul ändå! Sen smaka på skinkan som är i ugnen just nu och lacka paket. Åhh så mysigt! 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback