okeeeej..

Får lite smått panik här...
Har redan väldigt lite lektioner i veckan och så har det typ inte gått en enda vecka denna terminen utan att någon lektion är inställd. OCH nu, idag har jag bara en lektion, på måndag är vi lediga av studiedag. Torsdag och fredag är vi också lediga för de lärare vi har ska till stockholm. Asså jätteskönt men seriöst, kommer lära mig noll detta sista året typ.. aaaa hahah.
 

Fina Baxter!! <3

Svar: Hihi jaa!(L)
Matilda Gustafsson

2013-10-17 kl 16:15:28

Så var det för mig med sista året. Känns så sjukt onödigt för som du säger så lär man sig knappt någonting. Suger verkligen!
Jag vet inte hur ni haft det tidigare år (säkert lärt er mer än vi) men känner knappt att man lärt sig något..och vad kan man bli? :(

Svar: Aa i början kände man ba, åh gött vad skönt! men nu känns det seriöst inte ens skönt längre.. får nästan panik för jag tycker vi har redan så lite kurser i trean och så används inte dem ens.. Typ som nästa vecka så går jag två lektioner på tisdagen sen är jag ledig alla andra dagar så har ju typ två veckors höstlov haha det är sjukt! ja precis vad kan man bli? känner att framtiden är mörk om man inte läser vidare.. :(
Matilda Gustafsson

2013-10-18 kl 10:44:55

Så var det för mig med sista året. Känns så sjukt onödigt för som du säger så lär man sig knappt någonting. Suger verkligen!
Jag vet inte hur ni haft det tidigare år (säkert lärt er mer än vi) men känner knappt att man lärt sig något..och vad kan man bli? :(

2013-10-18 kl 10:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback