Han

Tänk att man kan tycka om någon så mycket så man nästan har ont. Man förstår inte att hjärtat kan vara så stort att det känner så stora och många känslor för någon viss person. Varje dag springer tankarna iväg och jag känner hur starka känslor jag har för dig honom. Varje gång jag ser honom pirrar det ända ner från tårna upp till huvudet. Hans vackra ögon lyser upp hela min värld, de gör så att det känns som om mitt hjärta ska spricka av kärlek. Hans leende, de där som gör att det är alldeles omöjligt att vara ledsen. Jag älskar när han kommer fram och kramar om mig så värmen sprider sig över till hela mig. Hans armar når om hela mig och gör så att jag känner att inget ont kan nå mig. Jag kommer aldrig fram till någon anledning till varför jag får ha sån tur att få leva med honom. Jag vet inte varför men en sak vet jag och det är att jag kommer göra allt för att det ska vara han & jag livet ut. För jag kan helt ärligt säga att jag vet inte vad jag skulle göra utan honom, tanken vågar jag knappt tänka på men när jag gör det så får jag ont i hela kroppen och jag blir alldels vilsen. Det är han och ingen annan. Den känslan är alldels underbar när man känner att man har hittat den personen man vill dela hela sitt liv med.
Jag älskar Simon obeskrivligt mycket. Orden finns inte för att beskriva vilka starka känslor jag har för honom. Men ta detta som en likhet: till månen och miljontals varv runt den och aldrig ens återvända hem, för det finns inget stopp för hur mycket jag älskar dig Simon! Jag är lyckligare än någonsin! Snart har vi ett år tillsammans och jag har njutit av varje sekund, verkligen varje sekund genom allt vi har gjort tillsammans!
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback