My best friend

Min underbara bästa vän Frida! ♥
Idag mötte jag ju upp frida för en fika som blev flera timmar med lite titt i affärerna med. Hade superroligt som vanligt! Hon är verkligen världens bästa vän! Pratade om framtiden lite och hon har pratat om att flytta till Australien vilket jag avundas en massa att hon vågar. Men det har känts så långt bort. Men nu inser jag hur lite tid det är kvar, några få månader bara. Hur ska jag någonsin klara mig utan denna tjej som ger mig så mycket energi och glädje?! Hjälp alltså. Jag vet inte vad jag ska ta vägen?! Hon jag delat mina viktigaste tonårsliv med. Min älskade vän som jag lärde känna för snart sex år sen. Det känns också helt otroligt att det är hela sex år sedan. Åh vad tiden går alldeles för fort men oj vilken underbar tid jag haft med denna fantastiska människa, vilka minnen! Hon har allt en vän ska ha. Hon lyssnar på en, hon finns för en, hon hjälper en & hon gör en lycklig så det finns inte!
Jag vill inte ta studenten för det betyder en evighets skiljande från vänner. Alla flyr åt olika håll och pluggar eller reser, jag ska med resa men jag vill inte bli av med alla fina människor i min närhet och Frida mitt hjärta, hur ska jag kunna leva utan henne? Jag är så lycklig för hennes skull! Men Frida, du MÅSTE komma hem. Och jag SKA komma och hälsa på dig!!! 
 

Hur länge ska hon vara iväg? Jag vet hur det känns! Ramona var iväg ett halv år och jag kände precis lika dant som du gör nu. Nästan panik antar jag?!
Men tiden går sååååå fort. Skype finns och är gratis (skit bra!) jag vet att det inte är samma sak men bättre än inget :)
Men som sagt. Tiden går såååå fort och jag lovar, snart är hon hemma igen!:)
Kram

Svar: Det jobbiga är att jag vet inte hur länge men ett visum är för ett år så minst ett helt jäkla år omg kommer dö! Men ja de är sjukt tur att Facebook och Skype finns verkligen!!!! Vänner borde inte få åka iväg hihih :ppp kram!
Matilda Gustafsson

2014-01-30 kl 19:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback