my weekend

Helgen lider mot sitt slut. 
Hade en galet bra fredag med frida på kvällen. Hon vann över mig med ett poäng på bowling (haha;p) sen köpte vi massa frukt, choklad & godis. Raceade hem till frida och smälte choklad, satt och doppade frukt och pratade resten av kvällen. Så jäkla bra är min bästa vän ! (L)
Sen lördag taggade på gymnastik-basutbildning kom jag och Mathilda till en gympasal och märkte redan när vi såg läraren att detta inte riktigt verkade så bra.. En 70:årig tant med kassettband beskriver ganska bra hur seg hon var. Inget nytt lärde vi oss heller haha men om man ska ta fram det possitiva så var lekarna roligt i alla fall haha och är vi redo för trampett och airtrack utbildningar så vi kan få börja passa i höst. Längtar så galet! Bästa av allt var att jag gjorde detta med underbara Mathilda! Trots sega timmar så var de såå roliga tillsammans med denna bragalna härliga tjej! Träffade några andra tjejer med som var härliga så det räddade allt. Tack Mathilda du är så fantastiskt bra!(L) 
Utbildningen var både igår och idag och igårkväll drog jag till Stinafina, vi svepte om oss till fräshare kläder och drog till Sports och satt där med himla goa människor hela kvällen, galet bra kväll!(L)
Massa hjärtan på denna helg. Njuter av allt så mycket det går! 
 
endast 10 skoldagar kvar. tre veckor och jag är fri. GALET. 
 
 

Hallå stumpan. Glöm inte bort att du är värdefull!
Tack för att du räddade helgen! Puss finis❤️

2014-05-18 kl 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback