2014 till 2015

Det har blivit nytt år och jag lämnar 2014 med ett leende. Vilket år det var. Massvis med glädje och såklart alltid lite sårande stunder. Men livet kan inte alltid vara på topp för då hade man inte njutit av det lika väl. Året kommer framförallt påminna mig om studenten, alla underbara nya vänner jag fått som nu blivit ett gäng som vi umgås med hela tiden, helt underbart om jag får säga det själv då kan man aldrig känna sig sådär ensam. En sommar med lycka och äventyr. Sedan miami såklart. Bästa valet i mitt liv att åka dit med Stina och göra bartenderutbildningen. Oj vilken månad, har aldrig varit så lycklig som jag var där för då var alla problem borta och man bara njöt av lyx och äventyr i en hel månad. Jul och nyår var också helt underbart så året avslutades på topp! Redo för nytt år. Massvis med planer men vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag vill så himla mycket. Men det finns en negativ sak med att ha så underbart bra vänner här hemma, man vill inte skiljas ifrån dem. Vilket i sin tur leder till att man stannar kvar längre än tänkt. Får väl se när jag vågar mig upp till Göteborg där jag länge tänkt att jag skulle vilja jobba först och främst och gärna bosätta mig för gott senare men det beror ju på hur livet ser ut då. Bartender är något jag vill fortsätta med sen kan jag inte släppa brandman heller helt. Hade också varit kul att utbilda sig till personlig tränare. hmmm. För mycket idéer för att bestämma mig haha. 
 
Främsta planerna för tillfället är i alla fall att bil frisk från min nuvarande feber-illamående-huvudvärkssjukdom. Sen nästa vecka ska jag tatuera mig och färga håret till ombre. Puss och hej. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback